Het inpakken is begonnen!!

 Hello everyone,

Iedereen is al druk bezig met de voorbereidingen. De één is bezig met de grote schoonmaak en de andere sjeest nog even naar de Action voor de laatste dingetjes. Dv as vrijdag is het zover. Wij gaan naar Malawi! Het wordt nu écht spannend!

Lydia is begonnen met de koffers in te pakken. Hierbij een verhaaltje van haar: 


“Het inpakken begon met lijstjes... lijstjes met dingen die allemaal m'n koffer in moesten. Zo waren de malariatabletten en zonnebrand heel belangrijk om mee te nemen werd ons verteld. Inmiddels heb ik een hele toilettas gevuld met al die belangrijke spulletjes, zoals op de foto ook te zien is. Je hebt natuurlijk ook nog een lijstje met de gewone reisspullen, zoals setjes kleding, zwemspullen, handdoeken en noem maar op. Inmiddels zit vrijwel alles al bijna in mijn koffers gepakt. We mogen 2 koffers meenemen aan ruimbagage, beiden van max. 23 kilo. En dan mag er nog één tas mee voor handbagage. Dat moet dus wel goedkomen! Al moet ik eerlijk zeggen, dat ik toch een beetje teveel mee wil nemen, ik heb hard moeten duwen om de ene koffer dicht te krijgen ;) Want tsja, die wandelschoenen zijn ook zo dik en je moet natuurlijk ook een lekker dikke trui meenemen... Wat ik ook erg belangrijk vond om mee te nemen, was wat bladmuziekboeken en mijn opvouwbare piano. Want ik kan natuurlijk niet drie weken zonder een noot te spelen ;) Ik zie er nu al naar uit om met elkaar muziek te maken in Malawi. Nog maar een paar nachtjes slapen, a.s. vrijdag hopen we al er heen te vliegen! Zo'n zin in!”



Reacties

Populaire posts van deze blog

Voorstelrondje 🤍

Werkvakantie 2024 🇲🇼

Eerste dagen Malawi